Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skydda MP3n
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 373037" data-attributes="member: 53949"><p>Jag köpte ett silikonskal med extra skärmskydd i nån sorts plexi som jag alltid har på min ipod.. skyddar mot repor och några stötar och framförallt att mosa skärmen när ipoden ligger i fickan.</p><p>Sen gjorde jag ett eget vattenskydd med silvertape och en genomskinlig plastpåse. Gjorde en påse där påsen täckte hela framsidan och silvertape runt baksidan och kortsidorna. Sen gjorde jag bara en vik-lucka i toppen där jag pillade ut hörlurssladden. Använde påsen på insidan för att tapen inte skulle vara klistrig (ville ju kunna få ut ipoden o ladda den o så) förutom i locket (där klistrigheten höll påsen stängd)....</p><p>Skulle nog inte klara att doppas direkt i vatten men skyddade mot diverse snö- och fuktattacker i fickan, kunde ta upp ipoden o byta låt med blöta vantar på osv...</p><p></p><p>Billigt o bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 373037, member: 53949"] Jag köpte ett silikonskal med extra skärmskydd i nån sorts plexi som jag alltid har på min ipod.. skyddar mot repor och några stötar och framförallt att mosa skärmen när ipoden ligger i fickan. Sen gjorde jag ett eget vattenskydd med silvertape och en genomskinlig plastpåse. Gjorde en påse där påsen täckte hela framsidan och silvertape runt baksidan och kortsidorna. Sen gjorde jag bara en vik-lucka i toppen där jag pillade ut hörlurssladden. Använde påsen på insidan för att tapen inte skulle vara klistrig (ville ju kunna få ut ipoden o ladda den o så) förutom i locket (där klistrigheten höll påsen stängd).... Skulle nog inte klara att doppas direkt i vatten men skyddade mot diverse snö- och fuktattacker i fickan, kunde ta upp ipoden o byta låt med blöta vantar på osv... Billigt o bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skydda MP3n
Tillbaka
Topp