Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Skydda näsan mot förfrysning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eskas" data-source="post: 1291932" data-attributes="member: 39743"><p>Precis som du skriver är det viktigt att ha någon som kan kolla på näsan varje gång man kommer ner till liften, så den inte blivit vit. Med tanke på det så blir det lite riskabelt att tejpa näsan, då det inte kommer synas om den blir vit. Får fundera lite hur jag ska göra med kinesiologitejpen.</p><p></p><p>Ta kortare åk, värma med handen i liften kan jag ju göra. Att inte ens dra ut o åka när det är -20 kommer jag däremot ha svårt för, även fast det är det rationella om man tidigare haft problem med frostskador.</p><p></p><p>Elstrumpor har jag också, men jäklar vad dåligt batteriet på mina fungerar när det blir -20 ute, i jämförelse med när det bara är några minusgrader.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eskas, post: 1291932, member: 39743"] Precis som du skriver är det viktigt att ha någon som kan kolla på näsan varje gång man kommer ner till liften, så den inte blivit vit. Med tanke på det så blir det lite riskabelt att tejpa näsan, då det inte kommer synas om den blir vit. Får fundera lite hur jag ska göra med kinesiologitejpen. Ta kortare åk, värma med handen i liften kan jag ju göra. Att inte ens dra ut o åka när det är -20 kommer jag däremot ha svårt för, även fast det är det rationella om man tidigare haft problem med frostskador. Elstrumpor har jag också, men jäklar vad dåligt batteriet på mina fungerar när det blir -20 ute, i jämförelse med när det bara är några minusgrader. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Skydda näsan mot förfrysning
Tillbaka
Topp