Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Skydda näsan mot förfrysning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="arraksboll" data-source="post: 1291943" data-attributes="member: 35546"><p>Jag har en balaclava från Burton som funkar väldigt bra. Inköpt i Japan för några år sedan, hittar den inte på Burtons svenska sajt men med USA valt hittas den:</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.burton.com/us/en/p/burton-premium-balaclava-face-mask/W24-105151.html?dwvar_W24-105151_variationColor=10515103002[/URL]</p><p></p><p>Tyget över näsa och mun är mycket tätare än merinoull och värmer bättre. Den är öppen under näsan och har perforeringar framför munnen så det funkar ändå att andas. Den är även ganska rymlig framför munnen så för mig ligger tyget inte direkt mot huden, vilket ökar trevligheten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="arraksboll, post: 1291943, member: 35546"] Jag har en balaclava från Burton som funkar väldigt bra. Inköpt i Japan för några år sedan, hittar den inte på Burtons svenska sajt men med USA valt hittas den: [URL unfurl="true"]https://www.burton.com/us/en/p/burton-premium-balaclava-face-mask/W24-105151.html?dwvar_W24-105151_variationColor=10515103002[/URL] Tyget över näsa och mun är mycket tätare än merinoull och värmer bättre. Den är öppen under näsan och har perforeringar framför munnen så det funkar ändå att andas. Den är även ganska rymlig framför munnen så för mig ligger tyget inte direkt mot huden, vilket ökar trevligheten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Skydda näsan mot förfrysning
Tillbaka
Topp