Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skydda ovansidan på AR6.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chilll" data-source="post: 586599" data-attributes="member: 64737"><p>Tror att du kan få ett riktigt bra och tåligt yta om du behandlar med epoxy-lack, det är visserligen jävligt dyrt om du ska ha tag i en stor burk och behandla flera lager, Men tar du en pensel stryker och lägger 3 lager så kan du nog komma ganska billigt runt 300 kr, Detta har jag ej testat själv utan vet att epoxy lack funkar blir ruggit hårt och slitstark då jag använt det till en massa annat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chilll, post: 586599, member: 64737"] Tror att du kan få ett riktigt bra och tåligt yta om du behandlar med epoxy-lack, det är visserligen jävligt dyrt om du ska ha tag i en stor burk och behandla flera lager, Men tar du en pensel stryker och lägger 3 lager så kan du nog komma ganska billigt runt 300 kr, Detta har jag ej testat själv utan vet att epoxy lack funkar blir ruggit hårt och slitstark då jag använt det till en massa annat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skydda ovansidan på AR6.
Tillbaka
Topp