Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skyddsmattor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6646" data-attributes="member: 10565"><p>Mmmmm....</p><p></p><p>Jag vet att det EGENTLIGEN är fel och att</p><p>man inte borde men ....</p><p></p><p>Har du själv provat att blanda upp chokladen med rom på morgonen ... Nu pratar vi inte fylla utan bara den där softa känslan ...</p><p></p><p>Man blir liksom mer följsam, blir en bättre åkare kort sagt ... Det är jävligt skönt...</p><p></p><p>Det där droppet som såg så otäckt ut i går</p><p>blir supernice och man bara glider ut över</p><p>kanten och mitt i fallet infinner sig adrenalinet och man bara njuter ...</p><p></p><p>Ja ... jag vill bara säga att allt har två sidor ... Självklart vänder jag mig emot</p><p>att åka på tokfyllan som vissa herrar Olofsson och Kelly m fl lär ha gjort i diverse tävlingar i sin ungdom ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6646, member: 10565"] Mmmmm.... Jag vet att det EGENTLIGEN är fel och att man inte borde men .... Har du själv provat att blanda upp chokladen med rom på morgonen ... Nu pratar vi inte fylla utan bara den där softa känslan ... Man blir liksom mer följsam, blir en bättre åkare kort sagt ... Det är jävligt skönt... Det där droppet som såg så otäckt ut i går blir supernice och man bara glider ut över kanten och mitt i fallet infinner sig adrenalinet och man bara njuter ... Ja ... jag vill bara säga att allt har två sidor ... Självklart vänder jag mig emot att åka på tokfyllan som vissa herrar Olofsson och Kelly m fl lär ha gjort i diverse tävlingar i sin ungdom ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skyddsmattor
Tillbaka
Topp