Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skyddsmattor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6651" data-attributes="member: 10565"><p>För det första. Jag tycker också synd om skoterföraren och om det var det du menade så är det nästan tragiskare för hans del eftersom han måste leva med vad han till viss del har varit orsak till. vet själv inte om jag skulle klara av att leva med vetskapen om att jag varit en av de bidragande orsakerna till någons död och veta att det finns folk som skyller en för det.</p><p>För det andra jag har inte sagt att alkohol är en förmildrande omständighet. Jag vet också att man alltid är skyldig för sina handlingar och vad jag menade var att om man är full så har man inte kontroll äver vad man gör, så är det bara(därför bör man inte dricka för mycket...). Om du läser en gång till så förstår du nog vad jag menar. kanske var mitt ordval inte rätt, men nu vet du iallafall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6651, member: 10565"] För det första. Jag tycker också synd om skoterföraren och om det var det du menade så är det nästan tragiskare för hans del eftersom han måste leva med vad han till viss del har varit orsak till. vet själv inte om jag skulle klara av att leva med vetskapen om att jag varit en av de bidragande orsakerna till någons död och veta att det finns folk som skyller en för det. För det andra jag har inte sagt att alkohol är en förmildrande omständighet. Jag vet också att man alltid är skyldig för sina handlingar och vad jag menade var att om man är full så har man inte kontroll äver vad man gör, så är det bara(därför bör man inte dricka för mycket...). Om du läser en gång till så förstår du nog vad jag menar. kanske var mitt ordval inte rätt, men nu vet du iallafall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skyddsmattor
Tillbaka
Topp