Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
SL.Open? Va fan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ebony_Patrik" data-source="post: 14460" data-attributes="member: 8839"><p>Svar på på Patrik12"s svar...</p><p></p><p>Visst fan vet jag vad slopestyle betyder, men ska man bedöma en sådan tävling är det väl ändå inte bara själva utnyttjandet av banan man ska bedöma! Har man en bana med endast två linjer i övre delen och två till i undre delen, så borde man, enligt min mening, lägga en jävligt stor vikt på laddet!</p><p>Om man bara ska bedöma hur väl man utnyttjar linjerna så skulle man ju för fan kunna fega sig igenom allt och ändå ta hem segern!</p><p>Det käns lite som Dany2 har rätt i det han säger om Vesters linjeval: Inte fan ska han bli sämre placerad för att han laddar hårdare en andra!? Eller ska han?</p><p></p><p>Jag är övertygad om att han skulle kunna raila minst lika bra som de andra som inte laddade så hårt, men som sagt; då torskar han ju på laddet, och publiken får inte det upplevelse vi fick tack vare hans enorma ladd!!</p><p></p><p>Och till er andra:</p><p>Visst var bobåkarna från Finland tuffa och det är möjligt att ingen har sett just dom på en skidtävling förr... men det var inte det jag menade! Istället menade jag att arrangörer runt om i landet borde vidga sina egna vyer lite granna och hitta på egna tidsfördriv åt publiken...</p><p>Och angåenda Latin Kings... Visst är det bra för allas våran sport att få lite sjysst PR genom etablerade artister, men... Suck! Vilket drag det var! Särskilt när Dogge frågade publiken om vi ville att dom skulle packa ihop och åka hem! Vad fick dom till svar? Ja, inte fan var det nån som skrek NEJ!</p><p></p><p></p><p>Men men...</p><p></p><p>Om ni har lust så kan ni komma till Uppsala Slott den 9:e Mars och ta en titt på ett ordentligt arrangemang!</p><p>Då erövrar nämligen Vinterland slottsbacken!</p><p>(för er som inte vet, så är Vinterland en av dom älsta och mest prestigefyllda Bigjump-tävlingen i landet!)</p><p></p><p>För mer info: <a href="http://www25.brinkster.com/efac666" target="_blank">http://www25.brinkster.com/efac666</a></p><p></p><p>//Paka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ebony_Patrik, post: 14460, member: 8839"] Svar på på Patrik12"s svar... Visst fan vet jag vad slopestyle betyder, men ska man bedöma en sådan tävling är det väl ändå inte bara själva utnyttjandet av banan man ska bedöma! Har man en bana med endast två linjer i övre delen och två till i undre delen, så borde man, enligt min mening, lägga en jävligt stor vikt på laddet! Om man bara ska bedöma hur väl man utnyttjar linjerna så skulle man ju för fan kunna fega sig igenom allt och ändå ta hem segern! Det käns lite som Dany2 har rätt i det han säger om Vesters linjeval: Inte fan ska han bli sämre placerad för att han laddar hårdare en andra!? Eller ska han? Jag är övertygad om att han skulle kunna raila minst lika bra som de andra som inte laddade så hårt, men som sagt; då torskar han ju på laddet, och publiken får inte det upplevelse vi fick tack vare hans enorma ladd!! Och till er andra: Visst var bobåkarna från Finland tuffa och det är möjligt att ingen har sett just dom på en skidtävling förr... men det var inte det jag menade! Istället menade jag att arrangörer runt om i landet borde vidga sina egna vyer lite granna och hitta på egna tidsfördriv åt publiken... Och angåenda Latin Kings... Visst är det bra för allas våran sport att få lite sjysst PR genom etablerade artister, men... Suck! Vilket drag det var! Särskilt när Dogge frågade publiken om vi ville att dom skulle packa ihop och åka hem! Vad fick dom till svar? Ja, inte fan var det nån som skrek NEJ! Men men... Om ni har lust så kan ni komma till Uppsala Slott den 9:e Mars och ta en titt på ett ordentligt arrangemang! Då erövrar nämligen Vinterland slottsbacken! (för er som inte vet, så är Vinterland en av dom älsta och mest prestigefyllda Bigjump-tävlingen i landet!) För mer info: [URL]http://www25.brinkster.com/efac666[/URL] //Paka [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
SL.Open? Va fan!
Tillbaka
Topp