Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slackline, hjälp och tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 446652" data-attributes="member: 32948"><p>Har själv en slackline jag köpt på Naturkompaniet. (Samma modell som på slakkline.se) Lilla paketet. </p><p>Sjukt nöjd med det, fick ge 900kr för det. Jätteliten och smidig påse, supersmidig att sätta upp, snabbare och enklare än "spännbandsmodeller" tycker jag, lagom bred lina och lagom svikt. Inte svårt att få upp "knuten" heller när man ska ha ner linan. På grund av smidigheten åker linan alltid med överallt... </p><p></p><p></p><p>När man är nybörjare kan det vara bra att ha något att hålla i i början. En polare, stavar eller vad man nu har till hands. När man sen lärt sig stå på den kan man börja knata. Finns massor av filmer på youtube och bra hemsidor, som vanligt så finner man om man googlar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 446652, member: 32948"] Har själv en slackline jag köpt på Naturkompaniet. (Samma modell som på slakkline.se) Lilla paketet. Sjukt nöjd med det, fick ge 900kr för det. Jätteliten och smidig påse, supersmidig att sätta upp, snabbare och enklare än "spännbandsmodeller" tycker jag, lagom bred lina och lagom svikt. Inte svårt att få upp "knuten" heller när man ska ha ner linan. På grund av smidigheten åker linan alltid med överallt... När man är nybörjare kan det vara bra att ha något att hålla i i början. En polare, stavar eller vad man nu har till hands. När man sen lärt sig stå på den kan man börja knata. Finns massor av filmer på youtube och bra hemsidor, som vanligt så finner man om man googlar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slackline, hjälp och tips!
Tillbaka
Topp