Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Slagsmål och Stöld
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_p" data-source="post: 607943" data-attributes="member: 91876"><p>Vanligast i Isaberg är väl ändå ambulanstransport till Värnamo lassarett. Var i onsdags då tempen låg på ca -10° och det var ganska glest i backen, och det var nog enda gången jag varit där utan att ha sett en ambulans. Ambulansen var i alla fall där förra lördagen då jag också var där.</p><p>Vilken nationalitet som transporterades bort kan man ju bara gissa!</p><p>Säga vad man vill om våra Danska vänner, men vilja och mod verkar de inte sakna!!!</p><p>Ang. slagsmål så har jag aldrig sett några, men utskälld kan man ju bli av vem som hellst, och nästan när som hellst för vad som hellst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_p, post: 607943, member: 91876"] Vanligast i Isaberg är väl ändå ambulanstransport till Värnamo lassarett. Var i onsdags då tempen låg på ca -10° och det var ganska glest i backen, och det var nog enda gången jag varit där utan att ha sett en ambulans. Ambulansen var i alla fall där förra lördagen då jag också var där. Vilken nationalitet som transporterades bort kan man ju bara gissa! Säga vad man vill om våra Danska vänner, men vilja och mod verkar de inte sakna!!! Ang. slagsmål så har jag aldrig sett några, men utskälld kan man ju bli av vem som hellst, och nästan när som hellst för vad som hellst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Slagsmål och Stöld
Tillbaka
Topp