Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Slagsmål och Stöld
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekdahl" data-source="post: 608257" data-attributes="member: 52301"><p>rmojo:</p><p></p><p>är från tranemo så har bara 20 minter till isaberg så är mer eller mindre uppvuxen där.</p><p>Vi hade en snowboardklubb för några år sedan, fixade bidrag från kommun och sponsorer för tävlingar osv. Köpte skyfflar, krattor och skrapar så vi skulle kunna shapa. Vi köpte även in 2 rails samt att vi byggde en box själva.</p><p></p><p>Kom överens om ett hopp i familjebacken och en lite raillinje jämte.</p><p>Det blev också ett hopp som kom upp. Vi shapa och satte upp skyddsnät så att ingen skulle komma in fel och bli påkörd osv men danskarna är ju som dom är och kör in från höger och vänster. En dåre översköt och missade landningen totalt så att han fick hämtas med heli. </p><p>Dom som pistade sket i hoppet mer eller mindre, var ju ett rent under att vi bara lyckats övertala en att bygga hoppet för det är ju så förbannat jävla besvärligt och jobbigt enligt dom.</p><p></p><p>Efter dom byggt hoppet så lät dom det förfalla tills dom till slut tog bort det då.</p><p></p><p>Skrev ett argt mail till Ernine och Co varpå dom blev så förbannade att dom ringde mig och sa att jag aldrig skulle visa mitt ansikte där igen^^</p><p></p><p>Men det är lugnt för mig, hade redan börjat åka i ulricehamn då som iaf "vill ha" en liten park.</p><p></p><p></p><p>Man pallar helt enkelt inte med danskarna och den dryga personalen där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekdahl, post: 608257, member: 52301"] rmojo: är från tranemo så har bara 20 minter till isaberg så är mer eller mindre uppvuxen där. Vi hade en snowboardklubb för några år sedan, fixade bidrag från kommun och sponsorer för tävlingar osv. Köpte skyfflar, krattor och skrapar så vi skulle kunna shapa. Vi köpte även in 2 rails samt att vi byggde en box själva. Kom överens om ett hopp i familjebacken och en lite raillinje jämte. Det blev också ett hopp som kom upp. Vi shapa och satte upp skyddsnät så att ingen skulle komma in fel och bli påkörd osv men danskarna är ju som dom är och kör in från höger och vänster. En dåre översköt och missade landningen totalt så att han fick hämtas med heli. Dom som pistade sket i hoppet mer eller mindre, var ju ett rent under att vi bara lyckats övertala en att bygga hoppet för det är ju så förbannat jävla besvärligt och jobbigt enligt dom. Efter dom byggt hoppet så lät dom det förfalla tills dom till slut tog bort det då. Skrev ett argt mail till Ernine och Co varpå dom blev så förbannade att dom ringde mig och sa att jag aldrig skulle visa mitt ansikte där igen^^ Men det är lugnt för mig, hade redan börjat åka i ulricehamn då som iaf "vill ha" en liten park. Man pallar helt enkelt inte med danskarna och den dryga personalen där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Slagsmål och Stöld
Tillbaka
Topp