Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Slagsmål och Stöld
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_p" data-source="post: 610788" data-attributes="member: 91876"><p>Någon som varit i Isaberg senaste veckan?</p><p>Har de pistat ut snöhögarna i stora backen än, eller är det bergochdalbaneåkning fortfarande. </p><p></p><p>Brukar åka där nån dag varje helg för att hålla benen tränade inför Alpsemestern.</p><p>Dock tröttnade jag på att det inte varit ordentligt pistat under denna sässongen och stack till Ulricehamn i helgen som var eftersom det är lika långt dit för mig.</p><p>Det är lite synd att de har så dålig kapacitet i liften, samt att liftkortsystemet är sen sjuttiotalet. Men pisten var det inte nåt fel på, gick att glida runt på stora skär i valfri fart!</p><p>Lite sjyssta hopp och boxar fanns ju också för de som gillar det.</p><p>Ulricehamn har också många fler duktiga åkare, och kanske är det därför som deras pist håller ganska bra hela dagen!</p><p>I Isaberg brukar det vara uppkört efter tre timmar!</p><p>Blir nog Ulrisehamn i helgen som kommer också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_p, post: 610788, member: 91876"] Någon som varit i Isaberg senaste veckan? Har de pistat ut snöhögarna i stora backen än, eller är det bergochdalbaneåkning fortfarande. Brukar åka där nån dag varje helg för att hålla benen tränade inför Alpsemestern. Dock tröttnade jag på att det inte varit ordentligt pistat under denna sässongen och stack till Ulricehamn i helgen som var eftersom det är lika långt dit för mig. Det är lite synd att de har så dålig kapacitet i liften, samt att liftkortsystemet är sen sjuttiotalet. Men pisten var det inte nåt fel på, gick att glida runt på stora skär i valfri fart! Lite sjyssta hopp och boxar fanns ju också för de som gillar det. Ulricehamn har också många fler duktiga åkare, och kanske är det därför som deras pist håller ganska bra hela dagen! I Isaberg brukar det vara uppkört efter tre timmar! Blir nog Ulrisehamn i helgen som kommer också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Slagsmål och Stöld
Tillbaka
Topp