Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Slagsmål och Stöld
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ZODIAC" data-source="post: 611017" data-attributes="member: 90655"><p>Det som händer mig i backen : </p><p></p><p>- Arga kaxiga mega jibbers som ska vara dryga oavsett ålder. Man får ju respekt genom att ge. Le lite istället och hälsa på random folk som ger dig nån blick. </p><p>- I liftkön då man ber någon lite smått irriterad ( som man blir ) att denna person jätte gärna kan avlägsna sig från min bräda då det finns tillräckligt med plats bredvid. Då ska det bli ett jävla liv om vad som helst.</p><p>- Människor som inte vet hur man beter sig i skidanläggning då de stakar upp för kicken i parken (och dessutom är hela familjen eftersläntandes) man ber dessa personer att om det inte har tänkt att åka på rätt sätt, åka till en lättare park osv. Det resulterar i samma sak, de lackar ur och tycker man är kaxig i sin stora jacka och färgade byxor. </p><p></p><p>Jobbig text men skönt att skriva av sig hehehehehe.. </p><p>SMILE AND PEACE..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ZODIAC, post: 611017, member: 90655"] Det som händer mig i backen : - Arga kaxiga mega jibbers som ska vara dryga oavsett ålder. Man får ju respekt genom att ge. Le lite istället och hälsa på random folk som ger dig nån blick. - I liftkön då man ber någon lite smått irriterad ( som man blir ) att denna person jätte gärna kan avlägsna sig från min bräda då det finns tillräckligt med plats bredvid. Då ska det bli ett jävla liv om vad som helst. - Människor som inte vet hur man beter sig i skidanläggning då de stakar upp för kicken i parken (och dessutom är hela familjen eftersläntandes) man ber dessa personer att om det inte har tänkt att åka på rätt sätt, åka till en lättare park osv. Det resulterar i samma sak, de lackar ur och tycker man är kaxig i sin stora jacka och färgade byxor. Jobbig text men skönt att skriva av sig hehehehehe.. SMILE AND PEACE.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Slagsmål och Stöld
Tillbaka
Topp