Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Slagsmål
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carolajner" data-source="post: 887240" data-attributes="member: 71292"><p>Är det bara jag som alls inte ser "faran" pappan tycker att ungarna utsätts för? Ungarna är ju en bra bit bakom snowboardåkarna och verkar efter vad det ser ut ha bra kontroll på skidorna - kolla från 0.25 och ungen i brunt för att se vad jag menar. Ungen åker ju för tusan bättre än vad pappan gör.</p><p>Nog hade det varit skillnad om det rört sig om småbarn som knappt kunde åka, då är det klart att man får ta extra hänsyn till att ungarna kan bli skrämda eller tappa kontrollen om åkarna framför kör all over the place men det är ju knappast nära någon kollision med ungarna i detta fall.</p><p>Om pappan hade varit så rädd för ungarnas skull som han påstår skulle han väl ha bett dem stanna och vänta ut snowboardåkarna framför innan de åkte vidare snarare än att starta slagsmål, vilket väl knappast kan tyckas utgöra något vidare säkerhetstänk som stämmer överens med hans påstående "I protect my kids".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carolajner, post: 887240, member: 71292"] Är det bara jag som alls inte ser "faran" pappan tycker att ungarna utsätts för? Ungarna är ju en bra bit bakom snowboardåkarna och verkar efter vad det ser ut ha bra kontroll på skidorna - kolla från 0.25 och ungen i brunt för att se vad jag menar. Ungen åker ju för tusan bättre än vad pappan gör. Nog hade det varit skillnad om det rört sig om småbarn som knappt kunde åka, då är det klart att man får ta extra hänsyn till att ungarna kan bli skrämda eller tappa kontrollen om åkarna framför kör all over the place men det är ju knappast nära någon kollision med ungarna i detta fall. Om pappan hade varit så rädd för ungarnas skull som han påstår skulle han väl ha bett dem stanna och vänta ut snowboardåkarna framför innan de åkte vidare snarare än att starta slagsmål, vilket väl knappast kan tyckas utgöra något vidare säkerhetstänk som stämmer överens med hans påstående "I protect my kids". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Slagsmål
Tillbaka
Topp