Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Slalomcarver som Allroundskida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="selin" data-source="post: 147071" data-attributes="member: 51082"><p>Om du tillbringar 90% av din skidtid i pisten skall du nog satsa på en "raceskida", tycker iaf jag. Men som sagt du får ju inte ut mkt av den i offpisten, det går ju åka men det är ingen njutning direkt med en skida som gräver ner sig totalt. Det beror ju självklart hur duktig du är på åka också, du kan ju behärska det bättre än mig. </p><p>Själv har jag en raceskida och en freerideskida, vilket jag tycker är en bra mix. Satsta på en racesida och komplettera med en allround/puder skida när du har pengar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="selin, post: 147071, member: 51082"] Om du tillbringar 90% av din skidtid i pisten skall du nog satsa på en "raceskida", tycker iaf jag. Men som sagt du får ju inte ut mkt av den i offpisten, det går ju åka men det är ingen njutning direkt med en skida som gräver ner sig totalt. Det beror ju självklart hur duktig du är på åka också, du kan ju behärska det bättre än mig. Själv har jag en raceskida och en freerideskida, vilket jag tycker är en bra mix. Satsta på en racesida och komplettera med en allround/puder skida när du har pengar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Slalomcarver som Allroundskida?
Tillbaka
Topp