Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Slalomcarver som Allroundskida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 147075" data-attributes="member: 32948"><p>Racetigern är en otroligt trevlig liten sak i pisten, har kört nästa års modell och den gick som en skållad råtta! I puder går den förmodligen inget vidare. </p><p>Metron eller Zenith kan vara bra allroundalternativ. M11:an funkar jäkligt bra på is, Z9:an upplever många (och däribland jag) som lite knepig i kortsväng, men i övrigt en mycket trevlig planka. Kolla även in Fischer AMC. Har ej testat den, men har hört att den ska vara bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 147075, member: 32948"] Racetigern är en otroligt trevlig liten sak i pisten, har kört nästa års modell och den gick som en skållad råtta! I puder går den förmodligen inget vidare. Metron eller Zenith kan vara bra allroundalternativ. M11:an funkar jäkligt bra på is, Z9:an upplever många (och däribland jag) som lite knepig i kortsväng, men i övrigt en mycket trevlig planka. Kolla även in Fischer AMC. Har ej testat den, men har hört att den ska vara bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Slalomcarver som Allroundskida?
Tillbaka
Topp