Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Slalomcarvers till tjej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J0nas" data-source="post: 277763" data-attributes="member: 71636"><p>Hehe, misstänkte nästan att jag skulle få ett sånt svar.</p><p>Jag håller ju med dig att det är förstås det ultimata, men där är det nog tyvär pengarna som sätter stopp. </p><p>För de första kommer syrran bara åka i kungsberget fram tills hon fyller om en månad å vi vill ha nya skidorna då för sen åker vi till fjällen. </p><p>Ok att vi kan hyra i kungsberget, men jag är ganska säker på att vi (Extrajobbar i kassan där) inte har de föreslagna modeller som jag angav. Plus att det då blir en extra hyrkostnad som får dras av de 4000. Eftersom jag ska köpa av en kontakt eller från sport-conrad så har jag inte tillgång till vilken skida som helst. Anledningen till att jag vill köpa där är dels att de torde ge mest skida för pengarna plus att jag är tevksam om pengarna annars ens ger en skida i den klass vi vill köpa.</p><p></p><p>Så jag vorde ändå tacksam för ett utlåtande vad ni TROR om någon av skidorna skulle passa bra?? Vet att de endast kan bli en gissning, men förmodligen än mer kvalificerad sådan än jag kan göra =)</p><p></p><p>Att tex <a href="https://www.freeride.se/review/view.php?id=2839" target="_blank">https://www.freeride.se/review/view.php?id=2839</a> är en bra skida de vet jag...De jag känner mig lite osäker till är huruvida den funkar på en 55 kg lätt tjej??</p><p>Plus att den gärna som du säger hade kunnat få vara lite bredare över hela skidan.</p><p></p><p>Å de går att köpa skidor utan att testa, jag köpte nyligen mina nya head xrc 1200 för 4200 spänn. Bara åkt en gång, men är supernöjd med dem...men det är ju möjligt att jag skulle ha gillat några andra bättre om jag fått tillfälle att prova....</p><p></p><p>/Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J0nas, post: 277763, member: 71636"] Hehe, misstänkte nästan att jag skulle få ett sånt svar. Jag håller ju med dig att det är förstås det ultimata, men där är det nog tyvär pengarna som sätter stopp. För de första kommer syrran bara åka i kungsberget fram tills hon fyller om en månad å vi vill ha nya skidorna då för sen åker vi till fjällen. Ok att vi kan hyra i kungsberget, men jag är ganska säker på att vi (Extrajobbar i kassan där) inte har de föreslagna modeller som jag angav. Plus att det då blir en extra hyrkostnad som får dras av de 4000. Eftersom jag ska köpa av en kontakt eller från sport-conrad så har jag inte tillgång till vilken skida som helst. Anledningen till att jag vill köpa där är dels att de torde ge mest skida för pengarna plus att jag är tevksam om pengarna annars ens ger en skida i den klass vi vill köpa. Så jag vorde ändå tacksam för ett utlåtande vad ni TROR om någon av skidorna skulle passa bra?? Vet att de endast kan bli en gissning, men förmodligen än mer kvalificerad sådan än jag kan göra =) Att tex [URL]https://www.freeride.se/review/view.php?id=2839[/URL] är en bra skida de vet jag...De jag känner mig lite osäker till är huruvida den funkar på en 55 kg lätt tjej?? Plus att den gärna som du säger hade kunnat få vara lite bredare över hela skidan. Å de går att köpa skidor utan att testa, jag köpte nyligen mina nya head xrc 1200 för 4200 spänn. Bara åkt en gång, men är supernöjd med dem...men det är ju möjligt att jag skulle ha gillat några andra bättre om jag fått tillfälle att prova.... /Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Slalomcarvers till tjej
Tillbaka
Topp