Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Slalomskidor till en gubbe
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MP1" data-source="post: 1100798" data-attributes="member: 158146"><p>Jag rekommenderar ett par beg 165 SL-raceskidor. Sätt bindningen på lösast möjligt så funkar det bra. Märke eller årgång är inte så knussligt, det blir bra. Enorm skillnad i isgrepp jmf med dina Extrem (imponerande uppsättning). Hjälper du till att hasa bana är det även bra med riktiga race-skidor, om de är lite äldre och åker på hårt underlag. Med SL-lagg är det lättare att has bort de små spåren det blir i banan, även om det är is. Kolla "Apin Racing köp och sälj" på Facebook. 2000-3500 kr beroende på ålder och skick. Själv använder jag riktigt avlagda SL, kasserade av tävlingsåkare, men de är skönare att åka hård pist än alla nya pistskidor jag provat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MP1, post: 1100798, member: 158146"] Jag rekommenderar ett par beg 165 SL-raceskidor. Sätt bindningen på lösast möjligt så funkar det bra. Märke eller årgång är inte så knussligt, det blir bra. Enorm skillnad i isgrepp jmf med dina Extrem (imponerande uppsättning). Hjälper du till att hasa bana är det även bra med riktiga race-skidor, om de är lite äldre och åker på hårt underlag. Med SL-lagg är det lättare att has bort de små spåren det blir i banan, även om det är is. Kolla "Apin Racing köp och sälj" på Facebook. 2000-3500 kr beroende på ålder och skick. Själv använder jag riktigt avlagda SL, kasserade av tävlingsåkare, men de är skönare att åka hård pist än alla nya pistskidor jag provat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Slalomskidor till en gubbe
Tillbaka
Topp