Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Slalomskidor till en gubbe
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1139576" data-attributes="member: 138899"><p>Som gubbe som närmar mig 60 med stormsteg så köpte jag ett par nya Nordica Dobermann GSR EVO EDT 186cm inför säsongen. Bra pris på en outlet. Skall bli spännande att se om man kan bemästra dom järnspetten.</p><p>Men tror nog det skall gå bra, värst blir väl att få stopp på ekipaget. </p><p>Men JanN är inga problem alls att åka på FIS slalomskidor, bara ett grymt bett och kräver lite insats, inget man slöåker omkring på som man kan på ett par bredare, och framförallt så vill man gärna ha det nypistat och hårt i backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1139576, member: 138899"] Som gubbe som närmar mig 60 med stormsteg så köpte jag ett par nya Nordica Dobermann GSR EVO EDT 186cm inför säsongen. Bra pris på en outlet. Skall bli spännande att se om man kan bemästra dom järnspetten. Men tror nog det skall gå bra, värst blir väl att få stopp på ekipaget. Men JanN är inga problem alls att åka på FIS slalomskidor, bara ett grymt bett och kräver lite insats, inget man slöåker omkring på som man kan på ett par bredare, och framförallt så vill man gärna ha det nypistat och hårt i backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Slalomskidor till en gubbe
Tillbaka
Topp