Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Slänga mina gamla pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 85865" data-source="post: 833014"><p>Det där med att värma upp pjäxor så att de är anpassade efter foten är ungefär samma effekt som att åka med dem i en vecka. Då formas innerskon efter din fot. Det är alltså ett säljarknep. Visst, det är jättebra att pjäxan sitter som den ska från början men ingen fot är den andra lik och många olika fötter finns det. Alla med sina behöv av stöd på olika ställen. Ska du ha en pjäxa som sitter bra ska du ha en gjuten sula istället. Då får du stöd precis där du behöver.</p><p></p><p>Sen är ju frågan hur länge du åkt i dina pjäxor? Tänk på att det är dax att byta efter drygt 300 dagar. Om du har haft dem sedan 2002 så kanske de är slut för länge sen? Men det beror ju självklart på hur mycket du åkt..</p><p></p><p></p><p></p><p>Du kan alltså sälja pjäxorna till någon annan. Ge tipset om en gjuten sula för bästa komfort. Om inte du heller har det så skaffa det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 85865, post: 833014"] Det där med att värma upp pjäxor så att de är anpassade efter foten är ungefär samma effekt som att åka med dem i en vecka. Då formas innerskon efter din fot. Det är alltså ett säljarknep. Visst, det är jättebra att pjäxan sitter som den ska från början men ingen fot är den andra lik och många olika fötter finns det. Alla med sina behöv av stöd på olika ställen. Ska du ha en pjäxa som sitter bra ska du ha en gjuten sula istället. Då får du stöd precis där du behöver. Sen är ju frågan hur länge du åkt i dina pjäxor? Tänk på att det är dax att byta efter drygt 300 dagar. Om du har haft dem sedan 2002 så kanske de är slut för länge sen? Men det beror ju självklart på hur mycket du åkt.. Du kan alltså sälja pjäxorna till någon annan. Ge tipset om en gjuten sula för bästa komfort. Om inte du heller har det så skaffa det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Slänga mina gamla pjäxor?
Tillbaka
Topp