Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slide/downhill-bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 933508" data-attributes="member: 116768"><p>Tjena!</p><p></p><p>Har nu inatt inte kunnat sova och hade inget bättre för mig, så jag började leta efter vad man ska skaffa för ny longboard till sommaren. Jag vill ha en bräda som jag kan lära mig mer slides med och så vill jag lära mig åka i lite högre hastigheter.</p><p></p><p>Jag har åkt skateboard litegrann sen nåt år tillbaka, men det var inte min grej! Så jag började med longboard istället förra våren och jag tyckte det var mycket roligare. Jag lärde mig slidea litegrann i somras (180, korta stand-ups och några andra med slidegloves). Jag körde med en Loaded Dervish(flex 2) med Randal R-II 180mm och Otang Durian 86a. </p><p></p><p>Dervishen tyckte jag var lite för flexig, och jag vill nu uppgradera till en mer styv och stabil bräda som man kan åka med i lite högre hastigheter.</p><p></p><p>Jag är 175cm lång och väger 57 kg (förmodligen lite större till sommaren) om det spelar någon roll.</p><p></p><p>Några brädor jag har kollat på är:</p><p></p><p>Rayne Avenger</p><p>Voodoo doll</p><p>Voodoo d2</p><p>Landyachtz Wolf Shark</p><p>Landyachtz Nine Two Five</p><p>Dr Longboard Odin</p><p></p><p>Rekomenderas någon av dom här? Har ni något bättre förslag?</p><p></p><p>Tacksam för svar! /Oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 933508, member: 116768"] Tjena! Har nu inatt inte kunnat sova och hade inget bättre för mig, så jag började leta efter vad man ska skaffa för ny longboard till sommaren. Jag vill ha en bräda som jag kan lära mig mer slides med och så vill jag lära mig åka i lite högre hastigheter. Jag har åkt skateboard litegrann sen nåt år tillbaka, men det var inte min grej! Så jag började med longboard istället förra våren och jag tyckte det var mycket roligare. Jag lärde mig slidea litegrann i somras (180, korta stand-ups och några andra med slidegloves). Jag körde med en Loaded Dervish(flex 2) med Randal R-II 180mm och Otang Durian 86a. Dervishen tyckte jag var lite för flexig, och jag vill nu uppgradera till en mer styv och stabil bräda som man kan åka med i lite högre hastigheter. Jag är 175cm lång och väger 57 kg (förmodligen lite större till sommaren) om det spelar någon roll. Några brädor jag har kollat på är: Rayne Avenger Voodoo doll Voodoo d2 Landyachtz Wolf Shark Landyachtz Nine Two Five Dr Longboard Odin Rekomenderas någon av dom här? Har ni något bättre förslag? Tacksam för svar! /Oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slide/downhill-bräda?
Tillbaka
Topp