Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
slipa kanter railkilleredge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snow_flake" data-source="post: 832260" data-attributes="member: 89388"><p>Jag tror nog att du kommer att behöva slipa av ganska mycket av belaget också om du vill ha perfekta kanter om du slipat ner dom för att raila. </p><p>Men varför måste man ha så vassa kanter när man kör kite. Så länge snön är lite lös så lär det ju gå bra med slöa kanter. Men visst, om man kör på mer eller mindre is så kan det bli lite svårt. </p><p></p><p>Men jag skulle ha provat o köra som den är nu och så får man se hur det går.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snow_flake, post: 832260, member: 89388"] Jag tror nog att du kommer att behöva slipa av ganska mycket av belaget också om du vill ha perfekta kanter om du slipat ner dom för att raila. Men varför måste man ha så vassa kanter när man kör kite. Så länge snön är lite lös så lär det ju gå bra med slöa kanter. Men visst, om man kör på mer eller mindre is så kan det bli lite svårt. Men jag skulle ha provat o köra som den är nu och så får man se hur det går. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
slipa kanter railkilleredge
Tillbaka
Topp