Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Slipade glas (insets) i stället för glasögon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="peert" data-source="post: 1093021" data-attributes="member: 13717"><p>Ok, tack Aiya och Ludd_3 för feedback. Jag tyckte det såg lite tveksamt ut. </p><p></p><p>Just nu kör jag utan glasögon, men det blir svårare och svårare att se var jag åker, så nån hjälp behöver jag. Har haft tre par goggles med fläkt (utan glasögon innanför) med varierande resultat. Problemet är att min huvudform gör att jag har svårt att få hjälm och goggles att funka ihop. Goggles för glasögon blir större, och med fläkt ännu större, och därmed ännu svårare att få att funka med hjälm. </p><p></p><p>Har aldrig haft linser, men det känns nog som det mest naturliga att testa med dagslinser först.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="peert, post: 1093021, member: 13717"] Ok, tack Aiya och Ludd_3 för feedback. Jag tyckte det såg lite tveksamt ut. Just nu kör jag utan glasögon, men det blir svårare och svårare att se var jag åker, så nån hjälp behöver jag. Har haft tre par goggles med fläkt (utan glasögon innanför) med varierande resultat. Problemet är att min huvudform gör att jag har svårt att få hjälm och goggles att funka ihop. Goggles för glasögon blir större, och med fläkt ännu större, och därmed ännu svårare att få att funka med hjälm. Har aldrig haft linser, men det känns nog som det mest naturliga att testa med dagslinser först. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Slipade glas (insets) i stället för glasögon
Tillbaka
Topp