Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Slippa hyra
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 363487" data-attributes="member: 29149"><p>Jag skulle nog köpa skidor beroende på var du brukar hyra. En del av uthyrarna i Sverige och alperna har hyfsat bra och välskötta skidor men det finns också flera uthyrare som hyr ut ordentligt gamla, slitna, oslipade och t.o.m. felmonterade skidor. Hos dessa kan man ofta hyra finare skidor men kommer då endast upp i en klass som är "ok" och dessutom måste man betala ganska mycket pengar.</p><p> Mitt råd är nog att som Nojlas skrec i första hand köpa nya fina pjäxor men även fundera på att köpa ett par fräscha begagnade skidor alt. fjolårets från sport-conrad (men kanske då montera dem i Sverige). Exakt vilka skidor du i så fall ska ha kan du som sagt leta efter i forum och skiddatabas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 363487, member: 29149"] Jag skulle nog köpa skidor beroende på var du brukar hyra. En del av uthyrarna i Sverige och alperna har hyfsat bra och välskötta skidor men det finns också flera uthyrare som hyr ut ordentligt gamla, slitna, oslipade och t.o.m. felmonterade skidor. Hos dessa kan man ofta hyra finare skidor men kommer då endast upp i en klass som är "ok" och dessutom måste man betala ganska mycket pengar. Mitt råd är nog att som Nojlas skrec i första hand köpa nya fina pjäxor men även fundera på att köpa ett par fräscha begagnade skidor alt. fjolårets från sport-conrad (men kanske då montera dem i Sverige). Exakt vilka skidor du i så fall ska ha kan du som sagt leta efter i forum och skiddatabas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Slippa hyra
Tillbaka
Topp