Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slipstream -> Loaded?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ersbo" data-source="post: 877682"><p>Alla longboards går att slajda med. Jag har åkt lite på Pintailen och det är en trevlig och kvick bräda men om du hade tänkt slajda riktigt mycket skulle jag istället rekommendera Dervish eller Tan Tien, eller varför inte kolla på ett annat märke?</p><p></p><p>Sen har även hjulen stor betydelse. Det är lättare att slajda med hårda hjul med rundade kanter. Men precis som med brädorna går alla hjul att slajda med.</p><p></p><p>Vad är det med din Fiberfish som du är missnöjd med, eller tror du Pintail kommer vara bättre på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ersbo, post: 877682"] Alla longboards går att slajda med. Jag har åkt lite på Pintailen och det är en trevlig och kvick bräda men om du hade tänkt slajda riktigt mycket skulle jag istället rekommendera Dervish eller Tan Tien, eller varför inte kolla på ett annat märke? Sen har även hjulen stor betydelse. Det är lättare att slajda med hårda hjul med rundade kanter. Men precis som med brädorna går alla hjul att slajda med. Vad är det med din Fiberfish som du är missnöjd med, eller tror du Pintail kommer vara bättre på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slipstream -> Loaded?
Tillbaka
Topp