Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slipstream The Twin VS. The Platypus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="versatile-division" data-source="post: 777672" data-attributes="member: 105198"><p>Senast idag var jag på stan och tänkte köpa bräda, men butiken som säljer slipstream hade varken the Twin eller the Platypus inne. På vägen hem såg jag en snubbe med the platypus och frågade om han va nöjd. då visade han att stora flisor av trä både på nosen o tailen hade gått av, efter bara en vecka. har mailat slipstream nu och frågat om det är vanligt och om man får ny bräda/pengarna tillbaka om det händer. och så funderar jag på att köpa fr nån annan tillverkare..</p><p>simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="versatile-division, post: 777672, member: 105198"] Senast idag var jag på stan och tänkte köpa bräda, men butiken som säljer slipstream hade varken the Twin eller the Platypus inne. På vägen hem såg jag en snubbe med the platypus och frågade om han va nöjd. då visade han att stora flisor av trä både på nosen o tailen hade gått av, efter bara en vecka. har mailat slipstream nu och frågat om det är vanligt och om man får ny bräda/pengarna tillbaka om det händer. och så funderar jag på att köpa fr nån annan tillverkare.. simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slipstream The Twin VS. The Platypus
Tillbaka
Topp