Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slipstream The Twin VS. The Platypus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Todd-91" data-source="post: 795942" data-attributes="member: 82043"><p>Oj, Hade totalt glömt bort forumet eheee.. men i alla fall, ber om ursäkt för mitt temprament (Y) </p><p></p><p>Jag har haft en S9 Off the wall, mycket skön bräda för övrigt men även den är ju halvkääääz eftersom den bara är gjord i trä.. Vilket resulterar att fukt kommer tränga in (oavsett vad ni andra säger) och så småningom förstöra brädan. En bekant FICK en s9 bräda som finns på stadium... den -var- helt platt men nu har den omformats så den har mera ut av en rock..</p><p></p><p>Är ju inte HELT insatt i ämnet om slipstream, men polaren hade en slipstream, även den var ju snygg och skön dem första åken, men sen så var det fuktiga sommarkvällar man var ute och åkte, o rätt som det var började trät att kexa sig bli sprött och den tappade all energi.</p><p></p><p>På tal om vad jag har för bräda/brädor så har jag eller har haft, S9,Madrid,Sofo,Loaded,Fibretech,och seriösa hemmabyggen med björk och glasfiber... Så jag har haft både skit samt bra grejer.. Däremot kan jag säga om loaded är att det är sjukt tråkigt att ha en lika dan bräda som alla andra har...</p><p></p><p></p><p>Till att avsluta med, Nej man behöver inte lägga ut 3000 kr på en bräda, men lägger man redan ut 1500 kan man lika gärna dumpa en 500 till och få något mycket bättre, SAMT att s9 självklart gör bra grejer också, deras DH bräda är ju ganska fet? =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Todd-91, post: 795942, member: 82043"] Oj, Hade totalt glömt bort forumet eheee.. men i alla fall, ber om ursäkt för mitt temprament (Y) Jag har haft en S9 Off the wall, mycket skön bräda för övrigt men även den är ju halvkääääz eftersom den bara är gjord i trä.. Vilket resulterar att fukt kommer tränga in (oavsett vad ni andra säger) och så småningom förstöra brädan. En bekant FICK en s9 bräda som finns på stadium... den -var- helt platt men nu har den omformats så den har mera ut av en rock.. Är ju inte HELT insatt i ämnet om slipstream, men polaren hade en slipstream, även den var ju snygg och skön dem första åken, men sen så var det fuktiga sommarkvällar man var ute och åkte, o rätt som det var började trät att kexa sig bli sprött och den tappade all energi. På tal om vad jag har för bräda/brädor så har jag eller har haft, S9,Madrid,Sofo,Loaded,Fibretech,och seriösa hemmabyggen med björk och glasfiber... Så jag har haft både skit samt bra grejer.. Däremot kan jag säga om loaded är att det är sjukt tråkigt att ha en lika dan bräda som alla andra har... Till att avsluta med, Nej man behöver inte lägga ut 3000 kr på en bräda, men lägger man redan ut 1500 kan man lika gärna dumpa en 500 till och få något mycket bättre, SAMT att s9 självklart gör bra grejer också, deras DH bräda är ju ganska fet? =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Slipstream The Twin VS. The Platypus
Tillbaka
Topp