Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
slitit ut bindningen en gång förmånga gånger
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="csaba" data-source="post: 845248" data-attributes="member: 60919"><p>hej hoppas jag kan få lite hjälp på traven här.</p><p></p><p>jag har slitit ut min binding för 3e gången nu och behöver hitta mek hjälp i sthlm</p><p></p><p>första problemet.</p><p>behöver sätta insert gäng(typ färdiga gäng som sätts in underifrån) i skidan som jag slitit ut bindningen ur.</p><p></p><p>har gjort detta på höger skidan när ajg var över i kanada, då jag slet ut bindingen 2a gången behöver nu hitta en mek i sthlm som kan fixa vänster skida.</p><p></p><p>alpin garaget vill inte/kan inte. tror dem inte kan oavsett om dem kan neka svåra jobb under hög säsong.</p><p></p><p>mitt andra problem är att jag knäckte min binding på mitten när jag slet ut vänster skidans bindning.</p><p>behöver nån telis mek som kan byta botten plattan på Black diamond O1 bindingen. </p><p></p><p>alla hjälpsamma svar uppskattas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="csaba, post: 845248, member: 60919"] hej hoppas jag kan få lite hjälp på traven här. jag har slitit ut min binding för 3e gången nu och behöver hitta mek hjälp i sthlm första problemet. behöver sätta insert gäng(typ färdiga gäng som sätts in underifrån) i skidan som jag slitit ut bindningen ur. har gjort detta på höger skidan när ajg var över i kanada, då jag slet ut bindingen 2a gången behöver nu hitta en mek i sthlm som kan fixa vänster skida. alpin garaget vill inte/kan inte. tror dem inte kan oavsett om dem kan neka svåra jobb under hög säsong. mitt andra problem är att jag knäckte min binding på mitten när jag slet ut vänster skidans bindning. behöver nån telis mek som kan byta botten plattan på Black diamond O1 bindingen. alla hjälpsamma svar uppskattas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
slitit ut bindningen en gång förmånga gånger
Tillbaka
Topp