Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Slitna gamla pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bullitt" data-source="post: 1251558" data-attributes="member: 41550"><p>Har ett par gamla Pjäxor som jag trivs med men de är väldigt slitna o använda mycke. Har ett par nya skidor och jag upplever att de kan lösa ut vid tillfällen de inte borde. Exempel är om jag gör 180 från en kant in i pist typ, ingen större belastning. Har skruvat bindningen hårt så inte för låg vikt inställd. </p><p></p><p>Kan de var så att pjäxor som är slitna i häl o tå kan påverka detta?</p><p></p><p>Tacksam för feedback</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bullitt, post: 1251558, member: 41550"] Har ett par gamla Pjäxor som jag trivs med men de är väldigt slitna o använda mycke. Har ett par nya skidor och jag upplever att de kan lösa ut vid tillfällen de inte borde. Exempel är om jag gör 180 från en kant in i pist typ, ingen större belastning. Har skruvat bindningen hårt så inte för låg vikt inställd. Kan de var så att pjäxor som är slitna i häl o tå kan påverka detta? Tacksam för feedback [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Slitna gamla pjäxor
Tillbaka
Topp