Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Slopestylens framtid
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OskarHolmblad" data-source="post: 1097004" data-attributes="member: 82298"><p>Skickade in följande till Aftonbladet - får se om de håller sina egna om ryggen eller om det blir någon typ av debatt... </p><p></p><p>Patrick Brenning - Du har inte lurat någon att tro att du är en riktig journalist </p><p></p><p>Det är med stor sorg och med en rejäl huvudvärk som följd som jag lyckas ta mig igenom din ytterst stapplande, torftiga och ogenomtänkta artikel. Det är så många tankevurpor och grundlösa angrepp strösslade i texten att jag knappt vet var jag ska börja, men låt mig i alla fall bemöta ett par stycken. </p><p></p><p>Din kommentar krings Harlauts stora jacka är såklart en tacksam utgångspunkt; här kan man se att du gjort gedigen research för det är inte första gången Åre-sonens stora kläder förs på tal. Poängen med uttalandet, förutom såklart att du som sportlovsskidåkare med en smärt Peak Performance jacka i storlek medium som slutar i navelhöjd inte förstår meningen med hans val av textilomfattning, lyser med sin frånvaro. Kanske försöker du att slå an en sträng hos andra trångsynta - har man inte fartdräkt på sig så har man ingenting på OS att göra? </p><p></p><p>Fortsättningsvis stipulerar du din oförståelse inför grenens regler, en oförmåga som såklart inte är någon annans fel än ditt eget. Jag skulle gärna sig dig redogöra för bedömningsgrunderna i exempelvis konståkning efter vad som verkar vara ett minimum av efterforskning avseende grundläggande poängsättning. Det kanske är så att sportens komplexitet och därmed dess bedömning överstiger dina förmågor vad gäller inlärning. Din ”krönika” och dess uselhet stöder min tes och min slutsats är att din inkompetens som sportjournalist nått en ny nivå. </p><p></p><p>Jag tror att jag talar för var och varenda upplyst skidåkare när jag säger att vi mer än gärna kollektivt assisterar dig vad gäller din önskan att mula dig själv till medvetslöshet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OskarHolmblad, post: 1097004, member: 82298"] Skickade in följande till Aftonbladet - får se om de håller sina egna om ryggen eller om det blir någon typ av debatt... Patrick Brenning - Du har inte lurat någon att tro att du är en riktig journalist Det är med stor sorg och med en rejäl huvudvärk som följd som jag lyckas ta mig igenom din ytterst stapplande, torftiga och ogenomtänkta artikel. Det är så många tankevurpor och grundlösa angrepp strösslade i texten att jag knappt vet var jag ska börja, men låt mig i alla fall bemöta ett par stycken. Din kommentar krings Harlauts stora jacka är såklart en tacksam utgångspunkt; här kan man se att du gjort gedigen research för det är inte första gången Åre-sonens stora kläder förs på tal. Poängen med uttalandet, förutom såklart att du som sportlovsskidåkare med en smärt Peak Performance jacka i storlek medium som slutar i navelhöjd inte förstår meningen med hans val av textilomfattning, lyser med sin frånvaro. Kanske försöker du att slå an en sträng hos andra trångsynta - har man inte fartdräkt på sig så har man ingenting på OS att göra? Fortsättningsvis stipulerar du din oförståelse inför grenens regler, en oförmåga som såklart inte är någon annans fel än ditt eget. Jag skulle gärna sig dig redogöra för bedömningsgrunderna i exempelvis konståkning efter vad som verkar vara ett minimum av efterforskning avseende grundläggande poängsättning. Det kanske är så att sportens komplexitet och därmed dess bedömning överstiger dina förmågor vad gäller inlärning. Din ”krönika” och dess uselhet stöder min tes och min slutsats är att din inkompetens som sportjournalist nått en ny nivå. Jag tror att jag talar för var och varenda upplyst skidåkare när jag säger att vi mer än gärna kollektivt assisterar dig vad gäller din önskan att mula dig själv till medvetslöshet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Slopestylens framtid
Tillbaka
Topp