slovakien-bratislava

magdalena_l

Medlem
slovakien-bratislava
hej, funderar om någon har åkt skidor/toppturer i slovakien? tipsa mig gärna på bra ställen. eller är det värt att åka in i österrike? jag kommer att utgå från bratislava. tacksam för svar.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp