Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sluta romantisera om säsongslivet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KungBulgur" data-source="post: 130547" data-attributes="member: 42727"><p>vad ska man säga? jag slutar inte åka skidor förrän snön vägrar falla, inte heller tänker jag sluta vindsurfa, surfa, köra kite eller vad fasen det nu än är för rolig grej! </p><p>man måste roa sig så är det! har man inte roat sig dom senaste 8000 åren? trots tusen gånger svårare levnadsvilkor...</p><p></p><p>det kommer alltid finnas ett behov av att roa sig! så några människor måste onekligen arbeta med att förmedla skoj, tex skidåkning!</p><p></p><p>må va att det är tråkigt att man i vissa fall måste stämpla, men alla gör det inte, och oftast beror det ju på att det är svårt att finna jobb idag...</p><p></p><p>Inget mer ont om säsongare det är bara det livet vi väljer att leva och det är värt det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KungBulgur, post: 130547, member: 42727"] vad ska man säga? jag slutar inte åka skidor förrän snön vägrar falla, inte heller tänker jag sluta vindsurfa, surfa, köra kite eller vad fasen det nu än är för rolig grej! man måste roa sig så är det! har man inte roat sig dom senaste 8000 åren? trots tusen gånger svårare levnadsvilkor... det kommer alltid finnas ett behov av att roa sig! så några människor måste onekligen arbeta med att förmedla skoj, tex skidåkning! må va att det är tråkigt att man i vissa fall måste stämpla, men alla gör det inte, och oftast beror det ju på att det är svårt att finna jobb idag... Inget mer ont om säsongare det är bara det livet vi väljer att leva och det är värt det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sluta romantisera om säsongslivet!
Tillbaka
Topp