Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sluta romantisera om säsongslivet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 130590" data-attributes="member: 47541"><p>Nja, som sagt jag är ju inte helt clean ännu och hoppas faktiskt att jag aldrig kommer att bli det. Skidåkning är bland roligaste som finns och det vill jag inte vara utan.</p><p></p><p>Det blir ganska tråkiga rader om hur jag kommit ur missbruket, jag träffade inte Jesus, inte heller tog mitt liv en vändning efter någon hemsk olycka eller sånt som man läser om i Aftonbladets söndagsbilaga. Jag kom helt enkelt till insikt att det finns fler värden i livet men genom att bo på en skidort som är tillräckligt stor för att kunna leva ett normalt liv kan jag kombinera skidåkningen med allt annat som livet erbjuder. Det funkar för mig, kanske inte för andra.</p><p></p><p>Men jag har oftat undrat om jag inte skulle fått mer ut av mitt skidintresse genom att ha ett "normalt" liv och sedan ta ut mina semesterveckor då det finns snö bland fjäll och alper.</p><p></p><p>HeLium, Ville har redan skrivit ungefär mina tankar så läs och fundera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 130590, member: 47541"] Nja, som sagt jag är ju inte helt clean ännu och hoppas faktiskt att jag aldrig kommer att bli det. Skidåkning är bland roligaste som finns och det vill jag inte vara utan. Det blir ganska tråkiga rader om hur jag kommit ur missbruket, jag träffade inte Jesus, inte heller tog mitt liv en vändning efter någon hemsk olycka eller sånt som man läser om i Aftonbladets söndagsbilaga. Jag kom helt enkelt till insikt att det finns fler värden i livet men genom att bo på en skidort som är tillräckligt stor för att kunna leva ett normalt liv kan jag kombinera skidåkningen med allt annat som livet erbjuder. Det funkar för mig, kanske inte för andra. Men jag har oftat undrat om jag inte skulle fått mer ut av mitt skidintresse genom att ha ett "normalt" liv och sedan ta ut mina semesterveckor då det finns snö bland fjäll och alper. HeLium, Ville har redan skrivit ungefär mina tankar så läs och fundera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sluta romantisera om säsongslivet!
Tillbaka
Topp