Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Små boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiffileijnen" data-source="post: 265843" data-attributes="member: 66961"><p>jag har köpt ett par skor som e för små fick hjälp av en kille som jobbar på top12 i malmö när jag var där. Han sa att mina dvärgfötter skulle passa i ett par stl 38 skor eftersom inte burton gjorde några skor med stl 39 i modellen freestyle.</p><p>Han var helt övertygad att mina fötter inte skulle vara för stora för skorna jag provade ett par tribute som var i stl 38 (hade inga freestyle stl 38 inne) tog ur inenrskon och han kände och sa att det är lugnt dom tänjer sig en halv cm och då borde dom vara perfekta. Jag bestälde ett par burton freestyle stl 38 av han- Fick dom hemskickade nån vecka senare tyckte dom var lite trånga men tänkte att dom tänjer väll sig som han sa.</p><p>Var ute och provade skorna och brädan igår då det kommit en cm puder här i skåne och man måste ju så fort man har minsta chans ta den... Jag hade på mig skorna i en timme nsörade dom väl men inte för hårt sen fick jag ont i fötterna tog av mig skorna och kunde knappt känna mina tår. </p><p>Var tvungen att vänta i ca 5 min innan jag kunde köra hem för jag kände inte om jag gasade eller inte nu ikväll har jag försökt värma skorna och sen ha på mig dom men det verkar inte hjälpa gör fortfarande jävligt ont efter 15 min. </p><p></p><p>Jag undrar om nån kan hjälpa mig kan man gå in och fixa skorna på nått vis eller e det bara till att köpa nya och försöka sälja dom här snabbast möjligt.</p><p></p><p></p><p>MVH Den blåögde dvärgfoten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiffileijnen, post: 265843, member: 66961"] jag har köpt ett par skor som e för små fick hjälp av en kille som jobbar på top12 i malmö när jag var där. Han sa att mina dvärgfötter skulle passa i ett par stl 38 skor eftersom inte burton gjorde några skor med stl 39 i modellen freestyle. Han var helt övertygad att mina fötter inte skulle vara för stora för skorna jag provade ett par tribute som var i stl 38 (hade inga freestyle stl 38 inne) tog ur inenrskon och han kände och sa att det är lugnt dom tänjer sig en halv cm och då borde dom vara perfekta. Jag bestälde ett par burton freestyle stl 38 av han- Fick dom hemskickade nån vecka senare tyckte dom var lite trånga men tänkte att dom tänjer väll sig som han sa. Var ute och provade skorna och brädan igår då det kommit en cm puder här i skåne och man måste ju så fort man har minsta chans ta den... Jag hade på mig skorna i en timme nsörade dom väl men inte för hårt sen fick jag ont i fötterna tog av mig skorna och kunde knappt känna mina tår. Var tvungen att vänta i ca 5 min innan jag kunde köra hem för jag kände inte om jag gasade eller inte nu ikväll har jag försökt värma skorna och sen ha på mig dom men det verkar inte hjälpa gör fortfarande jävligt ont efter 15 min. Jag undrar om nån kan hjälpa mig kan man gå in och fixa skorna på nått vis eller e det bara till att köpa nya och försöka sälja dom här snabbast möjligt. MVH Den blåögde dvärgfoten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Små boots
Tillbaka
Topp