Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Små jibbing i åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victorblomqvist" data-source="post: 179401" data-attributes="member: 44988"><p>sen till den riktiga frågan på detta inlägg. jag tycker lätt ni ska åka upp till åre, men inte förns i slutet av december för det är då de hetsar med bygget. om ni har tur med snön så kanske ni får en till park uppe vid åreskutan, det är inte ovanligt, sen så har de ju parker för alla smaker, både för de seriösa och de som vill ha lite kul med vanliga 6 metersplatåer och små rails, sen finns det ju gått om rails, riktigt sköna krogar och billigt boende, och sen håller det ju på att byggas restauranger som aldrig förr där nu. sen finns det ju inte ett bättre avslut på säsongen än att vara i åre när våren tar vid</p><p>jag tycker åre är ett lätt förstaval för er. ni kommer inte att ångra er</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victorblomqvist, post: 179401, member: 44988"] sen till den riktiga frågan på detta inlägg. jag tycker lätt ni ska åka upp till åre, men inte förns i slutet av december för det är då de hetsar med bygget. om ni har tur med snön så kanske ni får en till park uppe vid åreskutan, det är inte ovanligt, sen så har de ju parker för alla smaker, både för de seriösa och de som vill ha lite kul med vanliga 6 metersplatåer och små rails, sen finns det ju gått om rails, riktigt sköna krogar och billigt boende, och sen håller det ju på att byggas restauranger som aldrig förr där nu. sen finns det ju inte ett bättre avslut på säsongen än att vara i åre när våren tar vid jag tycker åre är ett lätt förstaval för er. ni kommer inte att ångra er [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Små jibbing i åre?
Tillbaka
Topp