Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gunther" data-source="post: 67227" data-attributes="member: 28904"><p>Det roligaste jag har upplev hände i Idre på sportlåvet förra året.</p><p></p><p>Jag inkl. polare satt i 3-stolen borta i Ost.</p><p>När vi befinner oss över "Butter" så ser vi en "boardare" som har ramlat,och sitter en bit ner i den brantaste delen av backen.</p><p>En bit ovanför honom står hans kompis och tittar på när </p><p>den andra försöker ta sig upp.</p><p>Han åker ner mot sin kompis, men han ramlar just innan han kommer fram till sin polare.</p><p>Polaren i sin tur reser sig upp just då, och dom krockar och glider hela vägen ner för branten.</p><p></p><p>Alla i liften garvade. HAHAHA</p><p></p><p>det var hur många som hellst som gled nerför "butter" under den veckan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gunther, post: 67227, member: 28904"] Det roligaste jag har upplev hände i Idre på sportlåvet förra året. Jag inkl. polare satt i 3-stolen borta i Ost. När vi befinner oss över "Butter" så ser vi en "boardare" som har ramlat,och sitter en bit ner i den brantaste delen av backen. En bit ovanför honom står hans kompis och tittar på när den andra försöker ta sig upp. Han åker ner mot sin kompis, men han ramlar just innan han kommer fram till sin polare. Polaren i sin tur reser sig upp just då, och dom krockar och glider hela vägen ner för branten. Alla i liften garvade. HAHAHA det var hur många som hellst som gled nerför "butter" under den veckan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Tillbaka
Topp