Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Qsanagi" data-source="post: 67229" data-attributes="member: 34984"><p>hehe, men slår inte min första gång på vallåsen när jag började glida nerför i mediumbacken... när min bästa polare, även hon nybörjare, såg vad jag sysslade med, fick hon nervsammanbrott och började böla, varpå hon gled rätt in i skogsdungen och nerför (på höger sida) och rätt in i ett träd. </p><p>Min pojkvän, däremot, mätte att jag kom upp i 70km/h... o d redan innan jag SATTE MIG NER PÅ FANSKAPET ty jag trodde att d skulle bromsa min framfart! </p><p></p><p>och nu räknar jag inte ens in att jag fastnade i liften och fick kravla mig ner på rumpan, för jag ville itne bli fast sittande på vägen ner. </p><p></p><p>kommer aldrig glömma Chrilles röst efter mig.. </p><p></p><p>"... men... men vad gör du... stanna..... PLOGA, FÖR HELVETE; KOM GENAST TILLBAKA HIT!!!! STANNA; DU ÄR JU LIVSFARLIG! .. oh shit... SHIT! SHIT! "</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Qsanagi, post: 67229, member: 34984"] hehe, men slår inte min första gång på vallåsen när jag började glida nerför i mediumbacken... när min bästa polare, även hon nybörjare, såg vad jag sysslade med, fick hon nervsammanbrott och började böla, varpå hon gled rätt in i skogsdungen och nerför (på höger sida) och rätt in i ett träd. Min pojkvän, däremot, mätte att jag kom upp i 70km/h... o d redan innan jag SATTE MIG NER PÅ FANSKAPET ty jag trodde att d skulle bromsa min framfart! och nu räknar jag inte ens in att jag fastnade i liften och fick kravla mig ner på rumpan, för jag ville itne bli fast sittande på vägen ner. kommer aldrig glömma Chrilles röst efter mig.. "... men... men vad gör du... stanna..... PLOGA, FÖR HELVETE; KOM GENAST TILLBAKA HIT!!!! STANNA; DU ÄR JU LIVSFARLIG! .. oh shit... SHIT! SHIT! " [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Tillbaka
Topp