Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kokikola" data-source="post: 67231" data-attributes="member: 32715"><p>för några dagar sedan såg jag två killar som uppenbarligen var ganska </p><p>mycket nybörjare på snowboard. men, de klarade o glida sakta nedför </p><p>backen, men svänga var lite värre... deras instruktör stannade trettio </p><p>meter längre ner i backen o tittade upp på dem. precis då lyckades den </p><p>första av snubbarna glida ut till kanten på pisten o hamnade i lössnön </p><p>som fallit under natten (ca 30 cm) vilket gjorde att det blev tvärstopp då </p><p>han åkte så sakta... då han försökte ta sig därifrån (fortfarande med </p><p>brädan på fötterna) kom nummer två... o gjorde PRECIS SAMMA SAK!!! </p><p>fast en meter uppåt... så när nummer ett till slut satte sig ner för o ta av </p><p>sig brädan smällde han till nummer två o de ramlade pladask.. tillslut </p><p>lyckades de ta av sig sina snowboards o kravla ut i backen, men det tog </p><p>en stund.. </p><p></p><p>tillsammans med deras instruktör o lite annat folk i stolsliften (där jag </p><p>var) fnissade vid det laget ikapp... en syn för gudarna... som gör att man </p><p>aldrig vill vara nybörjare på snowboard... o jag VET att man inte ska </p><p>skratta ÅT andra, utan bara med.. men ibland e det svårt o låta bli =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kokikola, post: 67231, member: 32715"] för några dagar sedan såg jag två killar som uppenbarligen var ganska mycket nybörjare på snowboard. men, de klarade o glida sakta nedför backen, men svänga var lite värre... deras instruktör stannade trettio meter längre ner i backen o tittade upp på dem. precis då lyckades den första av snubbarna glida ut till kanten på pisten o hamnade i lössnön som fallit under natten (ca 30 cm) vilket gjorde att det blev tvärstopp då han åkte så sakta... då han försökte ta sig därifrån (fortfarande med brädan på fötterna) kom nummer två... o gjorde PRECIS SAMMA SAK!!! fast en meter uppåt... så när nummer ett till slut satte sig ner för o ta av sig brädan smällde han till nummer två o de ramlade pladask.. tillslut lyckades de ta av sig sina snowboards o kravla ut i backen, men det tog en stund.. tillsammans med deras instruktör o lite annat folk i stolsliften (där jag var) fnissade vid det laget ikapp... en syn för gudarna... som gör att man aldrig vill vara nybörjare på snowboard... o jag VET att man inte ska skratta ÅT andra, utan bara med.. men ibland e det svårt o låta bli =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Tillbaka
Topp