Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Egil" data-source="post: 67238" data-attributes="member: 33577"><p>För sådär 15 år sen en påsk i hamra och smältvattnet hade billdat den sedvanliga stora pölen längst ner i backen såg jag o mina vänner div folk som åkte och rammlade friskt i pölen under dagen och vi bestämde oss för att avsluta dagen med ett åk däröver för att slippa va blöta heladan om det gick illa..</p><p>när dan började närma sig sitt slut och temperaturen låg på sådär -5 så gjorde vi vårt race kompisarna ut först en efter en sisst jag som konstaterat att de hade lite för låg fart och knappt kommit över, så jag tar lite mer fart och verkligen planar över minisjön som där var enda problemet nu var att allt vatten som stänkts upp bakom sjön nu hade frusit och där var mkt folk så inte mkt manöver utrymme att försöka stanna på och värsta kommer nu då folket skingarar sig för att jag ska komma förbi så har nån IDIOT till höghöna på stället ställt sin fula bil mitt i backen! med resutlatet att jag gränslar bilen med en fot på taket och en hängandes mot backen.</p><p>Inte så kul jusst då men såhär i efterhand går det inte annat än att skratt åt det hela.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Egil, post: 67238, member: 33577"] För sådär 15 år sen en påsk i hamra och smältvattnet hade billdat den sedvanliga stora pölen längst ner i backen såg jag o mina vänner div folk som åkte och rammlade friskt i pölen under dagen och vi bestämde oss för att avsluta dagen med ett åk däröver för att slippa va blöta heladan om det gick illa.. när dan började närma sig sitt slut och temperaturen låg på sådär -5 så gjorde vi vårt race kompisarna ut först en efter en sisst jag som konstaterat att de hade lite för låg fart och knappt kommit över, så jag tar lite mer fart och verkligen planar över minisjön som där var enda problemet nu var att allt vatten som stänkts upp bakom sjön nu hade frusit och där var mkt folk så inte mkt manöver utrymme att försöka stanna på och värsta kommer nu då folket skingarar sig för att jag ska komma förbi så har nån IDIOT till höghöna på stället ställt sin fula bil mitt i backen! med resutlatet att jag gränslar bilen med en fot på taket och en hängandes mot backen. Inte så kul jusst då men såhär i efterhand går det inte annat än att skratt åt det hela. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Tillbaka
Topp