Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carna" data-source="post: 67256" data-attributes="member: 54286"><p>haha, underhållande läsning. jag vill också dela med mig av två roliga händelser:</p><p></p><p>för ganska många år sedan nu spenderade jag en dag i den lilla teknikbacke som finns här i arboga. det gjorde även ett gäng danskar, jag skulle gissa att de var 10-12 st, och jag har många gånger undrat vad de gjorde där. hursomhelst, en bit nedanför backens slut står några bord, två skidställ och ett hus. jag ska inte i detalj berätta vad som hände men jag kan ju säga att bara under förmiddagen var ambulansen där tre gånger.</p><p></p><p>kan även berätta en historia från riksgränsen. vi åker just nedanför en sittlift, och min käre far får för sig att han ska hoppa när han ser en snötäckt sten. problemet var bara att det hade blåst så att en liten vall hade bildats just bakom stenen, i den här vallen fastnar självklart skidspetsarna, och luftfärden får ett abrubt slut innan den ens hade börjat. i sittliften sitter två grabbar som viker sig dubbla av skratt, så trots att vader och hälsenor smärtar på min far är det bara att samla ihop grejorna och åka därifrån så fort som möjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carna, post: 67256, member: 54286"] haha, underhållande läsning. jag vill också dela med mig av två roliga händelser: för ganska många år sedan nu spenderade jag en dag i den lilla teknikbacke som finns här i arboga. det gjorde även ett gäng danskar, jag skulle gissa att de var 10-12 st, och jag har många gånger undrat vad de gjorde där. hursomhelst, en bit nedanför backens slut står några bord, två skidställ och ett hus. jag ska inte i detalj berätta vad som hände men jag kan ju säga att bara under förmiddagen var ambulansen där tre gånger. kan även berätta en historia från riksgränsen. vi åker just nedanför en sittlift, och min käre far får för sig att han ska hoppa när han ser en snötäckt sten. problemet var bara att det hade blåst så att en liten vall hade bildats just bakom stenen, i den här vallen fastnar självklart skidspetsarna, och luftfärden får ett abrubt slut innan den ens hade börjat. i sittliften sitter två grabbar som viker sig dubbla av skratt, så trots att vader och hälsenor smärtar på min far är det bara att samla ihop grejorna och åka därifrån så fort som möjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Tillbaka
Topp