Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AbsolutIggy" data-source="post: 67265" data-attributes="member: 57901"><p>Riktigt roliga historier. Tänkte också dela med mig av två av mina historier.</p><p></p><p>Det ena hände för två år sedan. Vi var ett gäng som hade hyrt stuga i Laax (Schweiz) i en vecka. När vi skulle åka en 6-pers sittlift hade vi blivit uppdelade i kön.. fyra var i en rad framför den siste, som för övrigt är duktig skidåkare. Det märkte den andra personen som var i vår rad, och ville släppa fram vår kompis. Men det var lite för sent.. han hann trycka sig förbi grinden, men när stolen komm träffade den honom i sidan och kasta omkull honom under liftstolen. Det var rätt pinsamt för honom när de stoppade liften för att han skulle kunna ställa sig upp. Han kom inte med i vår stol heller, fick vänta lite :D</p><p></p><p>Samma vecka var vi ute i skogen breve pisten och skulle filma när vi åkte över ett hopp (litet, men det var det bästa vi hittade). En annan kompis åkte över hoppet, skulle göra något sorts enkelt trick.. han landade med för mycket bakåtläge, vilket innebar att ena skidan sköt iväg direkt. När han sen reste sig ur snömolnet stack den andra skidan med bakdelen rakt upp ur snön och svajade. (också den hade löst ut).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AbsolutIggy, post: 67265, member: 57901"] Riktigt roliga historier. Tänkte också dela med mig av två av mina historier. Det ena hände för två år sedan. Vi var ett gäng som hade hyrt stuga i Laax (Schweiz) i en vecka. När vi skulle åka en 6-pers sittlift hade vi blivit uppdelade i kön.. fyra var i en rad framför den siste, som för övrigt är duktig skidåkare. Det märkte den andra personen som var i vår rad, och ville släppa fram vår kompis. Men det var lite för sent.. han hann trycka sig förbi grinden, men när stolen komm träffade den honom i sidan och kasta omkull honom under liftstolen. Det var rätt pinsamt för honom när de stoppade liften för att han skulle kunna ställa sig upp. Han kom inte med i vår stol heller, fick vänta lite :D Samma vecka var vi ute i skogen breve pisten och skulle filma när vi åkte över ett hopp (litet, men det var det bästa vi hittade). En annan kompis åkte över hoppet, skulle göra något sorts enkelt trick.. han landade med för mycket bakåtläge, vilket innebar att ena skidan sköt iväg direkt. När han sen reste sig ur snömolnet stack den andra skidan med bakdelen rakt upp ur snön och svajade. (också den hade löst ut). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
små missöden i backen :)
Tillbaka
Topp