Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smal fot, vilken pjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tmlarsson" data-source="post: 1299167" data-attributes="member: 166387"><p>Om du ska köpa något annat än en "vanlig" pjäxa utan gåläge är det rätt kört. Jag har själv 252/253mm långa same 92mm breda och det ändå jag någonsin "suttit" fast i, riktigt bra dvs., är ett par riktiga alpina racepjäxor med 92mm läst.</p><p></p><p>Alla 98mm breda (smala pjäxor, or so they say...) är för stora. Bästa jag uppnått (i ett par 98mm läst) är att köpa ett par zipfit-innerskor som går att göra tightare genom att fylla på material. Dessa går numera att köpa med gåläge.</p><p></p><p>Sen tycker jag dessutom de flesta 25.5 är för långa, så nu kör jag med ett par 24.5 som jag tryckt lite på längden för att få en rimligare storlek.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tmlarsson, post: 1299167, member: 166387"] Om du ska köpa något annat än en "vanlig" pjäxa utan gåläge är det rätt kört. Jag har själv 252/253mm långa same 92mm breda och det ändå jag någonsin "suttit" fast i, riktigt bra dvs., är ett par riktiga alpina racepjäxor med 92mm läst. Alla 98mm breda (smala pjäxor, or so they say...) är för stora. Bästa jag uppnått (i ett par 98mm läst) är att köpa ett par zipfit-innerskor som går att göra tightare genom att fylla på material. Dessa går numera att köpa med gåläge. Sen tycker jag dessutom de flesta 25.5 är för långa, så nu kör jag med ett par 24.5 som jag tryckt lite på längden för att få en rimligare storlek. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smal fot, vilken pjäxa?
Tillbaka
Topp