Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smala dampjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1223810" data-attributes="member: 59831"><p>Har själv en ganska smal fot, runt 98 mm och 280 mm långa. </p><p>Jag har kört en ett par modeller av Lange (LW läst som är 97 mm), och nu senare Atomic Hawx (98 mm), men de är helt klart skillnad på läst och läst, Lange betydligt tightare än den 1mm säger. </p><p>Så det kan vara värt att prova en Lange dampjäxa i 97mm läst (finns både mer pistorientarat och mer friåkningspjäxor i 97 läst). Lästen brukar mätas i storlek 27,5, så en pjäxa som i ditt fall är 24,5 eller 25,5 är smalare än 97 mm. (OBS jag är inte 100% säker att dampjäxorna mäter sin läst på det sättet som herrpjäxan, kan vara så att 97mm är för någon mindre storlek) Någon annan här har säkert bättre koll på det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1223810, member: 59831"] Har själv en ganska smal fot, runt 98 mm och 280 mm långa. Jag har kört en ett par modeller av Lange (LW läst som är 97 mm), och nu senare Atomic Hawx (98 mm), men de är helt klart skillnad på läst och läst, Lange betydligt tightare än den 1mm säger. Så det kan vara värt att prova en Lange dampjäxa i 97mm läst (finns både mer pistorientarat och mer friåkningspjäxor i 97 läst). Lästen brukar mätas i storlek 27,5, så en pjäxa som i ditt fall är 24,5 eller 25,5 är smalare än 97 mm. (OBS jag är inte 100% säker att dampjäxorna mäter sin läst på det sättet som herrpjäxan, kan vara så att 97mm är för någon mindre storlek) Någon annan här har säkert bättre koll på det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smala dampjäxor
Tillbaka
Topp