Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smala pjäxor och breda fötter!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ogges" data-source="post: 990035" data-attributes="member: 96365"><p>Halloj!</p><p></p><p>Har alltid haft problem med breda fötter och att hitta skor/pjäxor som passar. Köpte ett par <a href="https://www.freeride.se/prylar/pjaxor/2012/full-tilt/konflict.html" target="_blank">https://www.freeride.se/prylar/pjaxor/2012/full-tilt/konflict.html</a> förra året och är sjukt nöjd med hur pjäxan presterar, dom är dock vääldigt smala. Jag har därför lästat ut dem 1-2 cm men märker ingen förbättring... Kan min fot vara mindre missbildad (hehe) eller är det något annat? Jag börjar nämligen ledsna på att åka 10 min och att sedan behöva slänga av mig pjäxorna för att fötterna gör extremt ont (mest på yttersidan av foten, dock även innersidan och upp under hålfoten) så lämna gärna en kommentar om ni har något svar på detta... Och om ni vet om en pjäxa som utger sig att vara bredare än andra så skulle ni kunna kommetera<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Om mig, 183 cm och 80 kg</p><p>Alla tips är VÄLDIGT uppskattade!!</p><p></p><p>simma lugnt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ogges, post: 990035, member: 96365"] Halloj! Har alltid haft problem med breda fötter och att hitta skor/pjäxor som passar. Köpte ett par [URL]https://www.freeride.se/prylar/pjaxor/2012/full-tilt/konflict.html[/URL] förra året och är sjukt nöjd med hur pjäxan presterar, dom är dock vääldigt smala. Jag har därför lästat ut dem 1-2 cm men märker ingen förbättring... Kan min fot vara mindre missbildad (hehe) eller är det något annat? Jag börjar nämligen ledsna på att åka 10 min och att sedan behöva slänga av mig pjäxorna för att fötterna gör extremt ont (mest på yttersidan av foten, dock även innersidan och upp under hålfoten) så lämna gärna en kommentar om ni har något svar på detta... Och om ni vet om en pjäxa som utger sig att vara bredare än andra så skulle ni kunna kommetera:) Om mig, 183 cm och 80 kg Alla tips är VÄLDIGT uppskattade!! simma lugnt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smala pjäxor och breda fötter!
Tillbaka
Topp