Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smala turpjäxor, finns det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHellsing" data-source="post: 1052811" data-attributes="member: 108610"><p>[USER=13256]@leder[/USER] Scott/Garmont Radium är specad till 102,5mm läst och min 97mm scott känns bred, så jag tror jag passar på den. Dessutom är det dom lite tyngre än planerat. </p><p></p><p> [USER=70614]@Drj[/USER] Tlt6 känns spontant lite klen, men någon som har åkt den får gärna lämna lite input. </p><p>Khion verkar ju vara högintressant, men kommer den gå att få tag på inom rimlig tid? </p><p></p><p> [USER=13851]@gubbfan[/USER] Jodå, det är ordentligt reducerat med sula i mina nuvarande pjäxor, men jag slipper helst. </p><p></p><p>Idag fick jag (på grund av stängda liftar) hur som helst tid att testa lite, bland annat en Mercury i rätt storlek och en vanlig Maestrale. </p><p>Mercury är bred i skalet, och det där hälgreppet folk skriver om behöver tightas till. Men annars så satt den rikigt bekvämt. Men jag misstänker att när linern börjar packa ut så kommer jag sitta fast rätt dåligt i framfoten. </p><p>Dessutom dyr, 550e för förra årets modell (o än lika som årets. Eller?). </p><p></p><p>Den orange Maestrale var mest bara otrevligt mjuk och bred. På något sätt inte alls lika bekväm som den RS jag kände på förra året. </p><p></p><p>Dynafit One/Neo verkar ha samma passform som Mercury. Någon som kört den?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHellsing, post: 1052811, member: 108610"] [USER=13256]@leder[/USER] Scott/Garmont Radium är specad till 102,5mm läst och min 97mm scott känns bred, så jag tror jag passar på den. Dessutom är det dom lite tyngre än planerat. [USER=70614]@Drj[/USER] Tlt6 känns spontant lite klen, men någon som har åkt den får gärna lämna lite input. Khion verkar ju vara högintressant, men kommer den gå att få tag på inom rimlig tid? [USER=13851]@gubbfan[/USER] Jodå, det är ordentligt reducerat med sula i mina nuvarande pjäxor, men jag slipper helst. Idag fick jag (på grund av stängda liftar) hur som helst tid att testa lite, bland annat en Mercury i rätt storlek och en vanlig Maestrale. Mercury är bred i skalet, och det där hälgreppet folk skriver om behöver tightas till. Men annars så satt den rikigt bekvämt. Men jag misstänker att när linern börjar packa ut så kommer jag sitta fast rätt dåligt i framfoten. Dessutom dyr, 550e för förra årets modell (o än lika som årets. Eller?). Den orange Maestrale var mest bara otrevligt mjuk och bred. På något sätt inte alls lika bekväm som den RS jag kände på förra året. Dynafit One/Neo verkar ha samma passform som Mercury. Någon som kört den? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smala turpjäxor, finns det?
Tillbaka
Topp