Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smala turpjäxor, finns det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="streimert" data-source="post: 1052993" data-attributes="member: 40123"><p>Jag ser det som lite 2st olika typer av pjäxor,,,,</p><p>Cochisen har en bättre innersko och mer genomarbetad....en bättre komfort vid själva åkandet....</p><p></p><p>Mercuryn,,,, har bättre hälgrepp än Cochisen för mina fötter,,,, men en sämre stoppning och komfort än Cochisen....</p><p></p><p>Dock har jag provat med cochisens innersko i mercury,,,,men i gå läge kasst,,,,</p><p></p><p>Men till åkningen,,,,så är Cochisen mer en charger som tål mer och är mer precis i rörelserna... än Mercury,,,</p><p>Cochisen känns något styvare också....</p><p></p><p>Mercury har en tajtare passform,,,, helt klart,,,,, </p><p></p><p>Sen kan man ju väl fixa till hälgreppet om det inte är bra på Cochisen om övrigt är bra,,,,,</p><p>ps notera att Mercuryn orginalinnersko är full av sömmar och skit över plösen,,,så när man flexar framåt,,,så blir det mkt trångt,,,(pga av konstruktionen med den lösa tungan)....tänk på det när du testar,,,,</p><p>Jag har fått tryckutjämna vid de sömmar som finns,,,samt slippa ner innersulan något för att få ner foten,,,, från dessa satans sömmar,,,,,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="streimert, post: 1052993, member: 40123"] Jag ser det som lite 2st olika typer av pjäxor,,,, Cochisen har en bättre innersko och mer genomarbetad....en bättre komfort vid själva åkandet.... Mercuryn,,,, har bättre hälgrepp än Cochisen för mina fötter,,,, men en sämre stoppning och komfort än Cochisen.... Dock har jag provat med cochisens innersko i mercury,,,,men i gå läge kasst,,,, Men till åkningen,,,,så är Cochisen mer en charger som tål mer och är mer precis i rörelserna... än Mercury,,, Cochisen känns något styvare också.... Mercury har en tajtare passform,,,, helt klart,,,,, Sen kan man ju väl fixa till hälgreppet om det inte är bra på Cochisen om övrigt är bra,,,,, ps notera att Mercuryn orginalinnersko är full av sömmar och skit över plösen,,,så när man flexar framåt,,,så blir det mkt trångt,,,(pga av konstruktionen med den lösa tungan)....tänk på det när du testar,,,, Jag har fått tryckutjämna vid de sömmar som finns,,,samt slippa ner innersulan något för att få ner foten,,,, från dessa satans sömmar,,,,,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Smala turpjäxor, finns det?
Tillbaka
Topp