Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smalare eller bredare twintip i pisten ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 225985" data-attributes="member: 47005"><p>JockeSki: tagga ner lite nu!</p><p></p><p>Jag skiter fullständigt i hur andra åker och vad dom tycker är rätt sätt att åka o.s.v. Inte min ensak vad andra föredrar. Tycker dock att det finns skidor som är brutala i pist trots att de är 100+ i midjan.</p><p></p><p>Du är mer än välkommen att testa mina skidor. Övertygad om att du kommer att ändra uppfattning. Dömm inte skidor som du inte testat. </p><p></p><p>Och tror inte du ska skriva: Att åka pist med skidor över 100mm säger mer om dig som skidåkare än om själva skidorna, utan att veta hur jag åker eller vad jag åker på. Du vet ju helt enkelt inte.</p><p></p><p>Puss å kram påde!</p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 225985, member: 47005"] JockeSki: tagga ner lite nu! Jag skiter fullständigt i hur andra åker och vad dom tycker är rätt sätt att åka o.s.v. Inte min ensak vad andra föredrar. Tycker dock att det finns skidor som är brutala i pist trots att de är 100+ i midjan. Du är mer än välkommen att testa mina skidor. Övertygad om att du kommer att ändra uppfattning. Dömm inte skidor som du inte testat. Och tror inte du ska skriva: Att åka pist med skidor över 100mm säger mer om dig som skidåkare än om själva skidorna, utan att veta hur jag åker eller vad jag åker på. Du vet ju helt enkelt inte. Puss å kram påde! Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smalare eller bredare twintip i pisten ?
Tillbaka
Topp