Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smalare eller bredare twintip i pisten ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ME2" data-source="post: 226608" data-attributes="member: 43117"><p>Först skrev jag ett svar... tänkte till.. blev arg what tha fuck just hände?? jag skrev att jag gillade BC'n bättre än FS'N och helt plötsligt kom en kille och hävdade att jag är inkompetent har bristfällig kunskap och massor... sen skrev jag att jag hatade GS och SL skidor.. ja helt rätt... men vad har GS och SL skidor med hela disskutionen att göra???? frågan handlar om två skidor BC'n och FS'n Lima-ko en användare jag gillat förut som alltid varit kompetent och bra visade sin fula nyna och tänkte nä här ska ingen komma in och skriva ontopic svar utan vi ska få ha ensam rätt till våran disskution!! MMUUUHUUHAHAHAHAHA och tryckte ner en liten försvarlös offpist åkare i snöslasket... Kan du kantställa skidor.... hur ska jag kunna bevisa de???? nä jag behöver faktiskt inte kantställa skidor har absolut inget behov av de med min otroligt speciella åkstil.. en åkstil som är framavlad genom att ha spelat hockey sen jag var 4 tills jag var 21.. Sen hasse hasse hasse du e go och besitter enorma kunskaper som alltid funnits då jag behövt dem men läs jeffas svar på sida två han ahr försöktsäga det 3 gånger nu... Grattis till t-shirten lr vad du fick i åka skidor.. Men men min åkstil suger och jag erkänner det.. jag kommer förmodligen aldrig att åka med anja, markus och bode... men jag har en känsla av att det kommer inte heller trådskapren göra i sina twintips.................</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ME2, post: 226608, member: 43117"] Först skrev jag ett svar... tänkte till.. blev arg what tha fuck just hände?? jag skrev att jag gillade BC'n bättre än FS'N och helt plötsligt kom en kille och hävdade att jag är inkompetent har bristfällig kunskap och massor... sen skrev jag att jag hatade GS och SL skidor.. ja helt rätt... men vad har GS och SL skidor med hela disskutionen att göra???? frågan handlar om två skidor BC'n och FS'n Lima-ko en användare jag gillat förut som alltid varit kompetent och bra visade sin fula nyna och tänkte nä här ska ingen komma in och skriva ontopic svar utan vi ska få ha ensam rätt till våran disskution!! MMUUUHUUHAHAHAHAHA och tryckte ner en liten försvarlös offpist åkare i snöslasket... Kan du kantställa skidor.... hur ska jag kunna bevisa de???? nä jag behöver faktiskt inte kantställa skidor har absolut inget behov av de med min otroligt speciella åkstil.. en åkstil som är framavlad genom att ha spelat hockey sen jag var 4 tills jag var 21.. Sen hasse hasse hasse du e go och besitter enorma kunskaper som alltid funnits då jag behövt dem men läs jeffas svar på sida två han ahr försöktsäga det 3 gånger nu... Grattis till t-shirten lr vad du fick i åka skidor.. Men men min åkstil suger och jag erkänner det.. jag kommer förmodligen aldrig att åka med anja, markus och bode... men jag har en känsla av att det kommer inte heller trådskapren göra i sina twintips................. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smalare eller bredare twintip i pisten ?
Tillbaka
Topp