Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smalare eller bredare twintip i pisten ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 226615" data-attributes="member: 47005"><p>Ok. Nu har jag försökt att förklara vad jag menar 3 ggr. Jag försöker igen. Är du beredd?</p><p></p><p>Om du Hans tittar tidigare i denna tråd så kommer du se att det finns folk här som kritiserar ALLA 85+ skidors uppförande i pist. Min åsikt är att det finns många skidor både 85+ och 100+ som presterar "bra" i pist. Jag använder bra eller något annat ord med possitiv klang eftersom de som skrev tidigare inlägg använde ordet värdelös eller andra negativa påståenden.</p><p></p><p>Om DU sedan vill att jag ska berätta vilka skidor (100+) som fungerar "bra" i pisten så tycker jag att det tillhör en annan tråd. Diskuterar gärna mer om detta.</p><p></p><p>Jag tror inte det finns någon som tror att det finns några 100+ skidor som kan mäta sig med tävlingsskidor prestandamässigt skälvklart men återigen det handlar inte om att gämföra skidor sinsemellan utan om att inte dömma ut en skida bara för att den har ett visst mått.</p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 226615, member: 47005"] Ok. Nu har jag försökt att förklara vad jag menar 3 ggr. Jag försöker igen. Är du beredd? Om du Hans tittar tidigare i denna tråd så kommer du se att det finns folk här som kritiserar ALLA 85+ skidors uppförande i pist. Min åsikt är att det finns många skidor både 85+ och 100+ som presterar "bra" i pist. Jag använder bra eller något annat ord med possitiv klang eftersom de som skrev tidigare inlägg använde ordet värdelös eller andra negativa påståenden. Om DU sedan vill att jag ska berätta vilka skidor (100+) som fungerar "bra" i pisten så tycker jag att det tillhör en annan tråd. Diskuterar gärna mer om detta. Jag tror inte det finns någon som tror att det finns några 100+ skidor som kan mäta sig med tävlingsskidor prestandamässigt skälvklart men återigen det handlar inte om att gämföra skidor sinsemellan utan om att inte dömma ut en skida bara för att den har ett visst mått. Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Smalare eller bredare twintip i pisten ?
Tillbaka
Topp