Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Smalbens-problematik
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilssson" data-source="post: 1264567" data-attributes="member: 169555"><p>Jag bytte ungefär i mitten av min säsong i St. Anton till Mindbender 120 från Recon 110 (jag vet samma pjäxa typ). Reconen var sliten och krävde bottenspänning, och blev därmed stumma och medförde smalbenssmärta (men på ett annat sätt än nu vill jag påstå). </p><p></p><p>Några veckor tidigare hade jag gjort världshistoriens backseat-shinbang som krävde en veckas vila typ, men sedan blev det hel-bra vill jag minnas.</p><p></p><p>Upplevde att det blev bättre med Mindbender. Åkte med dem resten av säsongen, och vad jag kan minnas upplevde jag inte smalbenssmärtan igen den säsongen.</p><p></p><p>Säsongen efter säsongade jag inte, och på första skidresan var smärtan där, på samma sätt som den är idag. Därav tänkte jag att pjäxorna kunde vara problemet, så jag köpte ett par 3-delade som jag upplevde flexade mer än min Mindbender.</p><p></p><p>Så jättesvårt att säga vad som är den utlösande faktorn.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilssson, post: 1264567, member: 169555"] Jag bytte ungefär i mitten av min säsong i St. Anton till Mindbender 120 från Recon 110 (jag vet samma pjäxa typ). Reconen var sliten och krävde bottenspänning, och blev därmed stumma och medförde smalbenssmärta (men på ett annat sätt än nu vill jag påstå). Några veckor tidigare hade jag gjort världshistoriens backseat-shinbang som krävde en veckas vila typ, men sedan blev det hel-bra vill jag minnas. Upplevde att det blev bättre med Mindbender. Åkte med dem resten av säsongen, och vad jag kan minnas upplevde jag inte smalbenssmärtan igen den säsongen. Säsongen efter säsongade jag inte, och på första skidresan var smärtan där, på samma sätt som den är idag. Därav tänkte jag att pjäxorna kunde vara problemet, så jag köpte ett par 3-delade som jag upplevde flexade mer än min Mindbender. Så jättesvårt att säga vad som är den utlösande faktorn. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Smalbens-problematik
Tillbaka
Topp