Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Smärta i knä vid löpning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NLovet" data-source="post: 425055" data-attributes="member: 79368"><p>Jag har också haft ont i knäna men då började jag att använda hälsulor när jag tränade fotboll, en kille på en sport affär sa att jag skulle använda dom eftersom när man springer på en grusplan så är det hårt underlag och då kan man få ont i knäna därför ska man använda silicon "platter" som man lägger vid hälen och då blir det mjukare underlag för foten och knät skadas ej. efter ca 1 månad försvann mitt knä problem. </p><p>Hälsulor kan man köpa i sportaffärer.</p><p></p><p>Efter några år fick jag ett annat knäproblem då benet i knät hoppade åt sidan och det knakaade till i knät i bland och då kunde jag inte springa.</p><p>Men då började jag att använde ett knäskydd när jag sprang, knäskyddet gjorde så att man inte kunde sträcka knät åt de vinklarna då knäett hoppade till. </p><p>efter ca 1 månad så hade även det här knäproblem gått över och nu har jag inga knäproblem längre.</p><p></p><p>Hoppas att mina tips hjälper och att ditt knäproblem går över.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NLovet, post: 425055, member: 79368"] Jag har också haft ont i knäna men då började jag att använda hälsulor när jag tränade fotboll, en kille på en sport affär sa att jag skulle använda dom eftersom när man springer på en grusplan så är det hårt underlag och då kan man få ont i knäna därför ska man använda silicon "platter" som man lägger vid hälen och då blir det mjukare underlag för foten och knät skadas ej. efter ca 1 månad försvann mitt knä problem. Hälsulor kan man köpa i sportaffärer. Efter några år fick jag ett annat knäproblem då benet i knät hoppade åt sidan och det knakaade till i knät i bland och då kunde jag inte springa. Men då började jag att använde ett knäskydd när jag sprang, knäskyddet gjorde så att man inte kunde sträcka knät åt de vinklarna då knäett hoppade till. efter ca 1 månad så hade även det här knäproblem gått över och nu har jag inga knäproblem längre. Hoppas att mina tips hjälper och att ditt knäproblem går över. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Smärta i knä vid löpning
Tillbaka
Topp